Pagina's

zaterdag 8 september 2012

We zoeken iemand voor ons designteam!





Wij zijn opzoek naar een designteamlid.
Lijkt jou dit erg leuk!
Laat dan drie werken van jezelf zien.
Waarvan er in één,  in elk geval bovenstaande schets is verwerkt.
Je kun in dit bericht een reactie achter laten, waarin je de link plaatst naar het blogbericht waarin je de uitwerkingen hebt gezet.
Heb je nu niet geen blog, mail dan je uitwerkingen naar millies@telfort.nl

Wat verwachten wij:
* enthousiasme om mee te doen in het team
* creativiteit
* dat je lid word van ons forum
* dat je overweg kunt met een blog
* ongeveer 1x in de 4 a 6 weken een werkje voor op het Millies blog
* en heel veel lol.

Je werk kun je inleveren tot 14 oktober.
Daarna zullen we een keuze maken.

3 opmerkingen:

Cj's leuke scrapdingen zei

http://cjsleukescrapdingen.blogspot.nl/2012/09/millies-create-your-art-design-team.html
op bovenstaande link vind je drie van mijn werkjes.
Candy girl heb ik gemaakt naar aanleiding van de sketch
de andere lo's zijn al ouderen lo's .
Op mijn blog vind je nog meer lo's en kaarten door mij gemaakt.
Groetjes Cissy

Lianne Raateland-Steenvoorden zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Lianne Raateland-Steenvoorden zei

Hierbij mijn deelname aan jullie DT-call http://scrappenmetlianne.blogspot.nl/2012/09/millies.html OP mijn blog vind je nog meer lo's, kaarten, home-deco projecten en naaiprojecten. liefs Lianne