Pagina's

zaterdag 11 augustus 2012

Huisje

Ik zit midden in de verhuizing van mijn hobbyspulletjes van de eettafel (en een paar kasten) naar mijn eigen hobbykamer. Na jaren kunnen wij dan eindelijk weer aan de eettafel eten, daar is hij tenslotte voor bedoeld, toch?

Tussen het verhuizen en uitzoeken door, wat een verzameling spullen krijgt een mens toch door de jaren heen, heb ik een houten huis vorm opgepimpt.




Het huis heb ik voorbehandeld met gesso (van de Action) en daarna bespoten met dylusions ink spray, vibrant turquoise. De voorkant heb ik ook nog bespoten met turquoise bleu glimmermist, voor dat extra glimmertje.

Het resultaat zie je hieronder. Een speels effect van verschillende turquoise tinten.




De achterkant heb ik beplakt met Abrianna papier van K&Company, goedkoop op de kop getikt op het Boekenfestijn.
Verder heb ik het huis versierd met lint, wat bloemen gemaakt van colorcore papier, een klosje met kant en wat flesjes (Tim Holtz) met kralen, nog over van een vorige hobby ;-).

Je kan het huisje ook inrichten met kleine beeldjes, fotootjes, schelpen enz., eigenlijk met alles wat je maar leuk vindt.




Het huis is nu nog aardig leeg, maar zodra ik "verhuisd" ben ga ik op zoek naar nog wat meer "meubilair".

Groetjes, Wanda


7 opmerkingen:

Nellie zei

Het huisje is nu al prachtig geworden en als het helemaal "aangekleed" is zal het nog mooier zijn!!

Groetjes, Nellie

Alexandra zei

Wat een prachtig huisje en een prachtige kleur, krijg gelijk ook een zomers gevoel erbij. Ben ook zo benieuwd hoe je scrapkamer er straks uit komt te zien.

Els zei

Schitterend Wanda! wat is dit leuk en de kleur is helemaal perfect.
Het verder inrichten komt vast wel goed. Super! groetjes Els

Ria zei

Super leuk gedaan Wanda !!!!!!!

groetjes Ria S.

Anoniem zei

Ik vind hem erg mooi geworden! Succes nog met het verder inrichten van je nieuwe plekje!

Wiebine zei

Wat heb je dit ontzettend leuk gedaan zeg,
groetjes,
Wiebine

Kitty zei

Heel leuk! Die flesjes zijn schattig!